امروز : ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
سامانه سپید پیام

سامانه سپید پیام

سامانه وضعیت تحصیلی دانش آموزان و ارسال پیامک کارنامه حضور و غیاب

ممنوعیت مدارس غیردولتی برای دریافت هزینه فوق برنامه های غیرآموزشی

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت:فعالیت های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از تعیین تکلیف حضور دانش آموزان در مدرسه و با تایید شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و تایید شورای منطقه قابل دریافت است.
رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای امسال تا زمانی که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به صورت کامل مشخص نشده است اعلام کردیم دریافت هزینه فوق العاده غیرآموزشی از اولیاء ممنوع است گفت: یعنی فعالیت های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از تعیین تکلیف حضور دانش آموزان در مدرسه و با تایید شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و تایید شورای منطقه قابل دریافت است.

مجتبی زینی وند در برنامه تلویزیونی مدرسه ایران با بیان اینکه الگوی شهریه مدارس غیردولتی با توجه به ۱۳ آیتم  مبتنی بر هفت سرفصل مشخص شده در ماده ۱۵ قانون تاسیس مدارس غیردولتی تعیین و تصویب می شود اظهار کرد: در واقع سهم هرکدام از این آیتم ها در تعیین شهریه مشخص است.

وی افزود: برای امسال تا زمانی که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به صورت کامل مشخص نشده است اعلام کردیم دریافت هزینه فوق العاده غیرآموزشی از اولیاء ممنوع است. یعنی فعالیت های فوق برنامه غیرآموزشی بعد از تعیین تکلیف حضور دانش آموزان در مدرسه و با تایید شورای مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان و تایید شورای منطقه قابل دریافت است.

رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال گذشته مدارس این هزینه را دریافت کرده بودند گفت: از اسفندماه با مشکل تعطیلی به علت کرونا روبه رو شدیم و اعلام کردیم مدارسی که این هزینه را دریافت کرده بودند و برخی فعالیتها انجام نشده بود باید محاسبه و مبالغ اضافی به اولیاء مسترد می شد.

زینی وند با اشاره به اینکه یکی از مصادیق تعیین الگوی شهریه استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی است گفت: آبان ماه سال گذشته به مدارس اعلام کرده بودیم اگر مدرسه ای بخواهد از سهمیه کیفیت بخشی شهریه در بخش آموزش مجازی استفاده کند باید نسبت به ایجاد نرم افزارها و سخت افزارهای الکترونیکی اقدام کند.

© کلیه حقوق این سایت متعلق به سامانه سپید پیام می باشد
Top